;
IDROTTSBUSSEN

Vi rullar tillsammans

Vi på Erik Olsson värnar om ett aktivt liv, och vet hur svårt det kan vara att få ihop logistiken till cuper och matcher. Vi vill därför göra det enklare för er som lag att ta sig dit utan problem – till ett mycket förmånligt pris. För att hjälpa och stödja föreningslivet i Uppsala samt möjliggöra för fler att ta sig till andra platser för att utöva sina idrotter så vill vi nu ge vårt bidrag till ungdomars intressen och välbefinnande.

Kostnaden för att hyra bussarna är 0:- (värde 2500-3000kr för en hel helg)

Det är er medverkan som hjälper till att göra hyran av idrottsbussen kostnadsfri och det enda ni behöver göra är att dela foton från er resa i era sociala medier, till exempel Instagram och Facebook. Vi ser gärna att bilderna är roliga, kreativa och fyndiga, men utan att på något sätt bli stötande eller äventyra säkerheten. Erik Olsson har full rätt att ta bort inlägg som vi anser vara opassande.

Utöver lånet av bussen är alla med och tävlar om att ha Idrottsbussens mest gillade och delade bild. Vinnaren utses senare i höst med hjälp av taggarna nedan och förstapriset är 5 000 kr som går till er lagkassa. 

Så här gör ni:
1) Ta ett roligt foto!
2) Lägg upp bilden på Erik Olssons Facebooksida och skriv en rad om vad ni är på för resa. Tagga bilden med #erikolssonbussen och #europcarälskarsport
3) Dela detta inlägg på ert lags/förenings sociala medier

Kom ihåg att kontot måste vara offentligt för att kunna delta i tävlingen om mest delade och gillade bild.

Hur bokar jag idrottsbussen? 
- Fyll i formuläret nedan för en bokningsförfrågan.
- Senast 3 veckor innan önskad hyresperiod får ni svar på er förfrågan. Är det fler förfrågningar på samma helg så kommer lotteri att avgöra vem som får möjligheten att låna idrottsbussen.
- Avtal och villkor skickas ut i god tid innan avfärd.

Europcars ordinarie hyresbestämmelser gäller. 

Bussen lämnas tillbaka i det skick som den var när ni hämtade ut den. Se till att den är ren och urplockad samt fulltankad vid återlämnandet. Kika en extra gång så att det inte är kvarglömda saker och att allt skräp är urplockat.

TIPSA
Anmälan 24/8-26/8
Boka

Anmälan 24/8-26/8


✶ Obligatoriska fält

Anmälan 31/8-2/9
Boka

Anmälan 31/8-2/9


✶ Obligatoriska fält

  • Tillgängligt
  • Fåtal kvar
  • Fullbokat/Slutsålt
Tillbaka till toppen